Bedankt voor je mail !

Ik doe mijn best om je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien als dat nodig blijkt.

Je hoeft je mail geen tweede keer te sturen.

Ik hanteer een Inbox Zero principe waarbij ik alle mails uit mijn mailbox behandel en archiveer maar ik doe dat niet op dagbasis.


Elke ondernemer, ook ik, heeft tijdsblokken nodig om geconcentreerd taken te verwerken, en email is daarbij de grootste stoorzender van onze aandacht.


Daarom verwerk ik mijn mails op vaste tijdstippen in de week.


Mogelijk bevat jouw email een vraag die ik hieronder al meteen kan beantwoorden en zo ben jij toch al sneller geholpen. Lees dus zeker even de vragen door.


Bedankt voor je begrip en tot gauw!


Hoe kan ik een afspraak inplannen ?

Als bestaande klant van BoekhouderOnline kan je via deze link een online call inplannen en via deze link een telefoontje wanneer je graag een moment voorziet waarop we beiden even rustig kunnen tijd maken voor een telefoon en ik je niet terugbel op een moment dat je volop aan het werk bent.

Ik respecteer jouw tijd evenzeer als de mijne.

Je bent ook welkom in het kantoor in Hamme via deze link.
In deze agenda staan de momenten die beschikbaar zijn voor afspraken. 

Lukt dit echt niet met jouw planning? Dan laat je me even jouw beschikbare dagen weten en kijk ik naar de mogelijkheden in mijn planning.

Wat moet ik doen als ik toch een dringende vraag heb?

Je kan me het best in de voormiddag telefonisch bereiken tussen 9 en 12 op 0474 52 72 30 .

Ik ben op dat ogenblik soms ook in gesprek.

Wil je dat ik je terugbel? Laat dan gewoon even een bericht na op mijn antwoordapparaat.

Een terugbel-moment kan je ook inplannen zodat ik je opbel op een moment dat het voor jou ook uitkomt.

Op woensdagen ben ik niet bereikbaar.  

Wat moet ik doen als ik iets niet terug vind in Yuki?

Weet dat er op het YouTube kanaal van Yuki heel veel handige filmpjes staan . Je kan hier even kijken of er geen antwoord op jouw vraag bijzit.

 

Wat als ik een vraag hebt over mijn sociale bijdragen ?

Voor dringende vragen daarover kan je altijd bij je sociaal verzekeringsfonds terecht. De contactgegevens kan je op je laatste vervaldagbericht terugvinden.

 

Wat als ik dringend op zoek ben naar een kopie van mijn aanslagbiljet van de belastingen?

Als je met je eID of ITSME app inlogt op de website van Myminfin kan je zelf deze documenten gaan downloaden.

 

Wat als ik ergens vastloop in de OkiOki software? 

OkiOki heeft een eigen support voor je beschikbaar die je ook altijd mag contacteren via support@okioki.be of surf naar support.okioki.be om te kijken of je vraag niet al uitgelegd wordt op hun support pagina.

 

Pin It on Pinterest