Archief – Aandachtspunten in Yuki

In jouw Yuki portaal staan soms aandachtspunten in een rood ballontje.


Je kan deze terugvonden via het symbool – in de linke kolom onder de rubriek aandacht.

Wat doe je met deze aandachtspunten?

Hier staan alle documenten die online (via Dropbox, drive of email) in je administratie zijn gekomen. Geef je aan bepaalde leveranciers jouw Yuki emailadres op om de factuur te bezorgen, dan kan je hier even nakijken of de factuur goed is toegekomen.

Hoef je hier verder nog iets voor te doen?

Nee, je mag deze gewoon allemaal selecteren en dan afhandelen.

 

In deze lijst worden de documenten getoond die bij Yuki ter verwerking zijn aangeboden, maar die niet konden worden verwerkt. Bij elk van deze documenten staat aangegeven waarom het document niet verwerkt kon worden, en wat je vervolgens kunt doen.

  • Als je klaar bent, kun je bij elk document op de 'Afgehandeld' knop klikken, om het document uit deze lijst te verwijderen.
  • Als je niet weet wat je moet doen, of niet duidelijk is waarom het document niet afgehandeld kon worden, kun je met de andere knop een vraag aan Yuki stellen over dit document.

Probleem: Tijdens het boeken van dit document bleek dat eenzelfde document al eerder geboekt was.
Actie: Controleer in Yuki of dit document al eerder werd aangeleverd. Moet dit document volgens jou toch geboekt moeten worden, stuur het dan terug naar Yuki door hiernaast een vraag aan te maken.

De aandachtspunten onder Bank betreffen meestal bij de opstart in Yuki dat er nog bankrekeninguittreksels ontbreken.

Ook wanneer je een zakelijke visa hebt, zal Yuki hier aangeven of je nog een visa uitgavenstaat moet aanleveren.


Onder de aandachtspunten van Aankoop en Verkoop vind je terug welke betalingen Yuki heeft verwerkt waar geen document aan kon gekoppeld worden.

Deed je bijvoorbeeld een betaling met bancontact of ging een betaling automatisch van je rekening en heb je nog geen factuur hiervan in Yuki gezet, dan vind je deze in het overzicht.


Je kan eventueel een opmerking toevoegen via het potloodje achteraan de regel.

Yuki stelt hierbij enkele mogelijke acties al voor


Wil je toch een andere opmerking toevoegen klik dan op de datum van de betaling en voeg een bemerking toe via het vraag-icoon.




Pin It on Pinterest